Baba látogatás, horgolt párnahuzat....

Kedves Olvasóim!(bár nem tudom van e már aki rendszeresen vissza jár hozzám nézelődni, de remélem hogy van ^^ )

Múlthéten végre sikerült elmennem baba látogatóba, így gazdájához került végre K', a csillag alakú díszpárna, a rojtos sál és egy horgolt párnácska. A picikről sikerült képet csinálni az ajándékokkal, de a nővérük, akinek a sálat és a párnácskát vittem nem hagyta magát lefényképezni, az anyukája viszont megígérte,  hogy majd ő csinál és elküldi nekem hogy megtudjam mutatni nektek is :) El vagyok még maradva egy párnahuzatos képpel is,amiről az előző bejegyzésemben írtam, de annak még lesz egy párja és együtt szeretném majd őket megmutatni, de nem feledkeztem meg róla! Annyit viszont elárulok, hogy címerek vannak rajtuk, kicsit leegyszerűsítve, de aki kérte őket, annak így is nagyon tetszenek :)

Az ikrek az ajándékokkal

 A sál és a horgolt párnácska ( ha megkapom a képeket amin rajta van a kislány is azokat is felteszem addig csak egyedül tudom őket megmutatni)

 A napokban hozzáfogtam egy horgolt párnahuzathoz, de túl vastag pamuttal, így nem tudom mi lesz belőle, majd kinövi magát mert úgy döntöttem hogy így is úgyis megcsinálom a mintát.  Nem tudom milyen nagy lesz így és hogy elég lesz e hozzá a pamutom, de arra gondoltam, hogy lehetne belőle esetleg baba takaró, valamiféle felső (akkor viszont alakítgatni kellene még rajta) vagy pedig egyszerűen félbe hajtom ha kész az eredetileg elejének szánt oldalt és így fog kiadni egy párnahuzatot. Nem tudok dönteni, akinek van más ötlete a kép láttán ami az eddig kész részről készült, szívesen meghallgatom :)