Mellény, táska, újrahasznosítás

Kedves Olvasóim!

Karácsony előtt írtam utoljára és bár hamarabb terveztem a következő bejegyzés megírását, de a tervek tervek maradtak, az idő pedig elszaladt... Szeretném a korábban megkezdett pótlást folytatni a tavaly nyáron készült munkáimmal. A pótlással kapcsolatos előző két bejegyzést, melyek leginkább tavaly tavasszal készült munkáimat mutatják be itt érhetitek el:
Könyvjelzők, rendelések, babacipők
Star Wars, tündérke, medálok, stb.

Ha van olyan, aki még nem ismeri a blog Facebook oldalát ezen a linken elérheti és likeolhatja is: https://www.facebook.com/Tunderkert.viki?ref=hl

Aki szeretné támogatni, hogy minél többen érjék el a blogot, az ossza meg ezt a bejegyzést, vagy a Facebook oldalunkat! Ezer hála és köszönet érte mindenkinek aki megteszi :)

Nyáron két megrendelésem volt, egy mellény az óvónőnek, aki mellett dajkaként dolgoztam, és egy színes táska az egyik dajkatársamnak. A mellény nagyon egyszerű recemintával készült az alján rojtokkal fehér fonalból, így munkában a köpenyre is felvehető, de akár ünneplőhöz is illik.11_2.JPGA táska maradék fonalból készült, olyan legyezőmintával, amit ehhez a táskához is használtam már. Szeretem, mert könnyű minta és szép színes dolgokat lehet vele készíteni, ahogy a nagyis mintákkal is. A képzeletemben sokkal szebben mutattak a színek, fel is ajánlottam hogy lebontom és újrakezdem más összeállítással, de így is nagyon tetszett a volt munkatársamnak szóval ilyen maradt:15_2.JPGA további munkáim saját magam szórakoztatására szolgáltak. Kedvem támadt az újrahasznosításra, így készítettem egy papírkosarat a már korábban említett technikával és tolltartót csináltam egy üres fémdobozból. A fémdobozt jól beragasztóztam, bevontam maradék anyaggal majd horgolt virágokat ragasztottam az oldalára. Lehet, hogy nem lesz hosszú életű a ragasztózás miatt, de gyorsan kész lett és anyukám egyből le is nyúlta, hogy legyen mibe pakolnia az íróeszközeit a munkahelyén :)kosar.jpg12_2.JPGVolt egy szív alakú minta, amit már régóta szerettem volna kipróbálni, mert a rajz alapján nagyon tetszett. Nem kellet csalódnom, mert tényleg nagyon szép lett, csak időben volt több, mint vártam. Valentin napra vagy anyák napjára kifejezetten jó ajándéknak gondolom, vagy akinek van türelme hozzá, az horgolhat többet és karácsonyfa dísznek sem lehet rossz. DE, hol van még karácsony és már a Valentin nap is elmúlt, szóval éljenek az anyák! Mellékelem a mintát és anyák napjáig még elkészíthetik a vállalkozó kedvűek és megajándékozhatják édesanyjukat egy szép sk ajándékkal, aminek mindig tuti a sikere :)13_2.JPGimg-130501135355-001.jpgAugusztusban sál? Miért ne? Gondoltam időben elkezdek készülni a karácsonyra, ha már 'ráérek', hogy senki se maradjon ajándék nélkül, biztos ami biztos, ne bízzunk semmit a véletlenre! Talán ez az első olyan munkám, ami egyszerre kötött és horgolt is. Elkezdtem két színnel, rizsmintával kötni egy darabot és amikor elfogyott az egyik szín az jutott eszembe, hogy akár díszíthetném is a széleket egy másik mintával. A választás természetesen a legyezőmintára esett, mondtam, hogy szeretem! Szóval kerestem a kifogyott színhez nagyon hasonló árnyalatú fonalat, összefogtam a másikkal amiből még volt bőven és meghorgoltam a széleket. A képen barátnőm van a sállal körbetekerve, neki ajándékoztam karácsonykor :)sal_erzsikenek.jpg
Legközelebb az ősszel készült munkáim lesznek terítéken, majd a téliek. Remélem van, aki már most várja őket!

Üdv, Viki