Évzáró, szeptember-december közötti munkáim

Kedves Olvasóim!

Mindenképpen szerettem volna még egy utolsó bejegyzést írni ebben az évben, ugyanis még adós vagyok a szeptember és december között készült munkáim bemutatásával. Kicsit összegezve az évet, azt kell mondanom 2015 a Minon-ok, a virágok és a nyereményjátékok éve volt, 3 db Minion párnát készítettem és 2 db Minion játékot, virágból 89 db készült a 3 db dísz függönyhöz amiket nyáron csináltam, nyereményjátékot pedig 8 alkalommal hirdettem a blog facebook oldalán, amit már 150 fő kedvel! Érdekességként kiszámoltam, hogy 2kg 10 dkg pamutot használtam el az évben, ami azt hiszem nem kis mennyiség, főleg úgy, hogy legtöbbször 1-2 órát tudok egy nap a kézimunkának szentelni :)

Mint említettem 3 db Minon-os párnát készítettem, abból az egyiket már láthattátok az előző bejegyzésben, de a másik kettőt és a figurákat is utána készítettem. Mindkét párna és a figurák is ajándékba készültek a munkatársaimnak, de a figurákról még nem tudok nektek képet mutatni, csak olyat, amiről megnézhettem milyennek is kellene lenniük, azt hiszem egyenlőre az is megteszi és pótolom a hiányosságot, amint tudom.11_3.JPG2b.JPG2c.jpg12092422_852552158194037_118452730_n.jpg12092598_852552128194040_2141156066_n.jpg A virágos függönyöket mind láthattátok az előző bejegyzésben, de hogy teljes legyen a kép, itt is megnézhetitek őket.12_3.JPG13_3.JPGfuggony3.jpgNyereményjátékból 8 volt, az elsőt júliusban hirdettem meg, aztán igyekeztem havonta egyet, de november végén úgy döntöttem, hogy az ünnep keretein belül, mindegyik adventi hétre készítek ajándékot és advent vasárnaponként sorsoltam ki a hét nyertesét. Az első két ajándékot is láthattátok már az előző bejegyzésben, amik újrahasznosított gyümölcsleves dobozok, konzervek voltak, ahogy a következő két alkalommal is. Az adventi nyeremények azonban már minden héten más tárgyak voltak, az első héten egy képkeretet, a második héten egy könyvjelzőt, a harmadik héten egy kis táskát, a negyedik héten pedig egy dísz szettet lehetett nyerni. A képkeret alapját kartonból készítettem, amit fonallal áttekertem és némi ragasztóval rögzítettem, a könyvjelzőt már láthattátok egy korábbi bejegyzésben, a kis táska is kész van már egy ideje, de még nem mutattam meg netek, a díszeket pedig, amik fenyőfa alakúak, egy angol nyelvű leírás alapján készítettem, erről az oldalról: http://crochetjewel.com/?p=1596915_3.JPG16_3.JPG7c.JPG8_3.JPG9_2.JPG10_1.JPG11.jpg12_4.JPGA bevezetésben kiemelt dolgokon kívül készítettem még egy horgolt táskát, az ajándék képkeret prototípusát, egy kötött sálat és sikerült bevarrnom életem első cipzárját! A táskát munkatársam kérte tőlem, aki a lánya táskáját irigyelte meg, nagyon tetszett neki és szeretett volna magának egy hasonlót. Nekem is tetszik, ötletes a "beépített" mobiltartó. A képkeretet unalomból készítettem, egyszer csak elkapott az ihlet délután és estére kész is lettem vele. Könnyen és gyorsan elkészül, bármilyen alkalomra megfelelő, ezért ha szeretnétek személyes ajándékot adni, de már nincs sok időtök elkészíteni, ez biztos siker lesz egy közös fotóval. A sálat egy kedves ismerősömnek készítettem, dupla sál, az egyik oldalán a kedvenc együtteséne, a Rise Against-nek a neve és logója van, a másik oldalt csak azért kellett külön készítenem, hogy eltakarja a fonalvezetéseket és védje is a sérüléstől. Előrehaladás a varrótudományomban, hogy sikerült egyedül, elsőre bevarrnom egy cipzárt, aminek nagyon örülök! Egy kis maradék anyagból készítettem így egy mobiltartót/pénztárcát, még nem tudom milyen funkciót fog betölteni. 1_1.JPG3_3.JPG4_4.JPG6_4.JPGKarácsony alkalmából ezzel a képpel köszöntöttem a facebook-os oldal követőit, és köszöntem meg, a legnagyobb ajándékot amit adhattak, azt, hogy éppen addigra lett 150 fő az oldal követőinek száma. Nagyon szépen köszönöm annak a 150 személynek és nem tudom hányan lehetnek még, akik rajtuk kívül olvasgatják a bejegyzéseimet, hogy érdeklődnek a tevékenységem után!13_blog_150_like.jpg
Az évben több bejegyzést már nem fogok írni, és egy rövid időre a kézimunkát is félre szeretném tenni, hogy pihenhessek kicsit és újult erővel kezdhessek hozzá majd az új évben.

Minden Kedves Olvasómnak szeretetben, békében és sikerekben gazdag boldog új évet kívánok!

Viki