Elhavazva...

Sziasztok Kedves Látogatóim! :)

Mint látjátok,  jó pár napja nem írtam, ez annak az oka, hogy el vagyok havazva tanulnivalóval és kötni valóval is. Az egyik ismerősöm kb. másfél hete megkért rá hogy kössek neki egy sapkát és ha tetszeni fog neki még 1 sapkát, 3 párnát és egy kesztyűt is fog kérni. Hozzá is láttam lelkesen a sapkához amint sikerült pamutot vennem, a gond csak az volt, hogy még életemben  nem kötöttem sapkát, de még olyan embert sem láttam aki tud sapkát kötni... Bújtam a kötős könyveket és a blogokat, de mind 4 tűvel írta le vagy 2-vel, csakis körben kötve, amit szintén nem tudok hogy kell, mégis neki láttam. Addig minden szép és jó volt a körben kötésnél még nem kellett színt váltanom, ugyanis valahogy a fonal ami kellett volna a másik oldalon volt... körben kötve tehát függőleges csíkokat nem lehet csinálni anélkül hogy a hátoldalon ott maradna az áthúzás ez a tapasztalatom :D Másik módszert kellett találnom, ami végül az lett hogy kötöttem egy darabig téglalap alakúra majd elkezdtem fogyasztani és sikerült addig addig fogyasztani míg el nem értem, hogy amikor összevarrtam és felpróbáltam volt egy nagy púp a fejemen  a túl sok fogyasztás miatt ráadásul rájöttem hogy muszáj leszek dupla szállal kötni mert nagyon vékonykára sikeredett... Tehát gyors lebontás, újrakezdés, majd 2 napi szenvedés, összevarrás, felpróbálás éééés!!!! a fogyasztás jónak tűnik de kevés szemet szedtem fel, így fel sem jön a sapka a fejemre!!!!!! Kezdett a vérnyomásom az egekbe szökni, de harmadjára is hozzáfogtam, szerencsére sikeresen befejeztem!!!! Végre jó lett a méret és a fogyasztás is, de még egy akadály előttem állt, nevet és évszámot hímezni a sapka elejére és hátára...  Nem igazán van még gyakorlatom a kötött dolgok hímzésében főleg nem a szemutánzó öltéssel, legelső ilyen munkám a fradis párna volt, meg is látszik a feliraton azt hiszem :)  Se baj! Nagyon lassan haladtam vele nehogy véletlenül is elrontsam a kapkodással amire hajlamos vagyok, azt hiszem az eredmény magáért beszél:
Eleje
Háta
Nos hogy tetszik? :)

Közben haladtam ám a sállal is, mi az hogy! Már nemsokára kész! Teszek fel két képet róla, az egyiken még szinte az elejénél járok a másikon pedig a jelenlegi állapotában láthatjátok:
Az elején
Most
 
A babatakaró még nem talált gazdára, így újra szeretném felhívni a figyelmet rá, hogy a mistycangel@citromail.hu email címemre várom mindenkinek a levelét, aki szeretné hogy ez itt az övé (ill. inkább a babájáé ^^) legyen:

Azt hiszem mára eleget írtam, próbálok minél hamarabb újra jelentkezni addig is minden jót nektek Kedves Olvasóim! Üdv :)