Karácsonyi ajándékok és egyebek II.

Sziasztok!

Szilveszter napja már elég régen volt, és már kissé idejét múlt a karácsonyról beszélni, de még tartozom nektek az ajándékokkal, amiket készítettem. Dolgozom december közepétől, megrendeléseim is voltak, amikkel bíbelődnöm kellett többet, mint vártam, ezért elhanyagoltam a blogot is és még a facebook-os oldalt is. Ez már csak így megy, hiába lenne jó a nagyokhoz hasonlóan mindennap írni 1-1 cikket, mindig találok magamnak más elfoglaltságot, de azért igyekszem időnként megmutatni nektek, miket készítettem vagy készítek éppen :)

Mindemellett, hogy nem tudok sűrűn írni, a Tündérkert facebook oldala mégis elért egy mérföldkövet, amire már az indulásától nagyon vártam. A Tündérkertnek már 102 kedvelője van, február 12-én érte el a 100-at!
100 ember azért már nem kevés és kezd egyre több olyan embert is érdekelni az oldal, akiket egyeltalán nem ismerek (mert azért őszintén bevallva elég nagy arányban vannak az oldal kedvelői között ismerőseim ^^).

Ezzel a képpel szeretném kifejezni a hálámat minden kedves követőmnek, vagy ha úgy tetszik Tündérkémnek, akik rendszeres olvasói a blognak :)
1653252_477763482327824_2113303673_n.jpg
A karácsonyra visszatérve, szeretném megmutatni nektek, hogy milyen ajándékokat készítettem azoknak, akik fontosak nekem:

Elsőként egy nálam karácsony előtt nagy slágerét élő horgolt terítőt mutatok meg, amelyet több színben is elkészítettem. Egy kéket, egy rózsaszínt és két sárgát horgoltam 1-1 unokatestvéremnek, és szintén egy rózsaszínt az egyik barátnőmnek. Sajnos, voltam olyan buta, hogy nem fényképeztem le mindet együtt, csak a kéket és rózsaszínt tudom megmutatni, amit az unokatesóimnak készítettem, de a lényeget így látni fogjátok, mert a minta ugyanaz csak a szín változó :) 12_1.JPGVan nekem még 3 unokatestvérem, akik külön elmondták nekem, mit szeretnének karácsonyra. A legkisebb egy hímzett pénztárcát, a középső egy "Beerseewalk"-os mobiltartót, a legnagyobb pedig egy "Playboy"-os mobiltarót kért. A képen ezeket láthatjátok, a pénztárcának az elejére virágokat hímeztem, a hátára pedig az unokahúgom nevét, a mobiltartókat pedig biztosan felismeritek segítség nélkül is :)13_1.JPGA másik barátnőmnek egy olyan párnát készítettem el ajándékba, amilyet szeretett volna megrendelni tőlem, de én úgy döntöttem, hogy meglepem vele karácsony alkalmából. Mindenképpen szerette volna, ha egy olyan párnát kötök, amibe belehímzem a becenevét és valamilyen szép virágot is hímzek rá. Hát, a virágot akár hópihének is nézheti, akinek úgy tetszik, de a lényeg az, hogy a barátnőmnek úgy tetszik az egész ahogy van :) 15_1.JPGA barátom testvérének és a párjának közösen egy horgolt babatakarót ajándékoztam, amit már korábban láthattatok itt, ugyanis kislányuk fog nemsokára születni. Alig várom április elejét, hogy babázhassak :) Ebben a bejegyzésben már olvashattatok a takaróról, ami akkor még félkész volt: http://vikikezimunkai.blog.hu/2012/06/03/kepek_3358
A kész takaróról jelenleg nem találom a képeket, de amint meglesznek pótolom őket, ide lesznek feltöltve, ennek a szövegnek a helyére!

Édesanyámnak egy hónapokig készült hímzett párnát (azt hiszem egész pontosan varrotast) adtam ajándékba. Egyszerűen gyönyörű lett, de akinek egy kis abroszt sincs türelme kivarrni, az egy ilyenbe ne kezdjen bele, mert sohasem fogja befejezni és az sem mellékes információ, hogy rengeteg pamut kell hozzá egyetlen színből (általában piros, esetleg kék, zöld, barna). Egy szó mint száz, csak erős idegzetűek figyelmébe ajánlom :D 16_1.JPGHiába kezdtem el hamar készülődni a karácsonyra, hiába horgoltam már szeptemberben az első terítőket, volt akinek csak annyira jutott időm, hogy egy papírból font karácsonyfát készítsek, de szerencsére mind nagyon örültek neki, hisz gondoltam rájuk és ez a lényeg. Szóval mama, keresztanyum, a barátom apukája és két barátom is ezeket kapta tőlem, bár a képről egy fa már hiányzik, de van helyette karácsonyi díszítés ^^ 17_1.JPGAz egyik barátom rendelt tőlem a barátnőjének egy szív alakú párnát, amire rá kellett hímeznem a lány nevét. Nagyon szeretek ilyen párnát kötni, mert gyorsan kész van, egyszerű és szép és persze mindig nagyon örül neki, aki kapja :) 145.JPGValamelyik blogon láttam, hogyan kell kiürült kartondobozból (gabonapelyhes, bonbonos a legmegfelelőbb) ajándéktasakot készíteni maradék csomagolópapír segítségével és amint elolvastam azonnal hozzá is láttam. Miután maga a tasak kész volt szépen kidíszítettem, lyukasztóval megcsináltam a fogantyúk helyét, amiket ezután horgoltam meg úgy, hogy ne tudjanak elmozdulni és íme a végeredmény, amit sohasem lesz szívem odaadni senkinek, annyira szép lett:18_1.JPGLegutóbb egy párnáról nem írtam, amiről szerettem volna, hiszen nem karácsonyi ajándékként készült, de valahogy kimaradt. Már-már gyerekesen egyszerű virágos mintát terveztem rá vidám színekkel. Nekem a tavaszt idézi, ami már itt kopogtat a küszöbön hála az égnek :) Imádom a hóesést, de a hónapokon át tartó szürkeséget napsütés nélkül nem bírom elviselni. A párnát egy szomszédomnak hímeztem egy telefonért cserébe, amiért nem volt hajlandó pénzt elvenni, így ki kellett találnom hogyan "fizessem meg" a "tartozásom". Jó ötletnek tartottam,  hiszen mindenki szereti csinosítani az otthonát, miért utasítana vissza akkor egy ilyen szép és vidám párnát? :)11_1.JPG A következő postról előjáróban szeretném elmondani, hogy tele lesz újdonságokkal, mert még sosem horgoltam könyvjelzőket, de mostanában rákaptam. Kettő már kész van és még lesz egy pár, ha az időm engedi és nem találok ki mást, mert az nálam egy pillanat műve. Ilyen tekintetben igazi művészlélek vagyok, egyik kötésből a másik horgolásba, abból pedig a következő hímzésbe ugrok és fordítva és összevissza mindenféle lehetséges variációban, de ha rajzolni van kedvem, akkor rajzolok. Jut eszembe, mindenképpen tervezek egy postot írni majd a rajzaimról is, amik jól sikerültek, csak jussak is el addig egyszer :)

A lényegre visszatérve: könyvjelzőkre, széktakarókra és párnákra számíthattok a közeljövőben, a távolabbiban pedig rajzokra is. Remélem sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket :)

Jó olvasást és szép estét kívánok nektek tündérkék!

Viki