Könyvjelzők, rendelések, babacipők

Kedves Olvasóim!

Úgy döntöttem akkor is megírom ma a beígért bejegyzést, ha piros hó fog esni, pedig lenne 100 dolgom és ha 1000 felé szakadnék, azt hiszem az sem lenne elég. Ha már a hóról van szó, az igazi az már tényleg jöhetne, mert nagyon hiányzik a fehér karácsony. Évek óta csak szürkeségben és sárban van részünk karácsonykor, idén szeretnék térdig gázolni a hóban, sőt még hóembert is építenék, csak lenne már hó!

A bloghoz visszatérve, aki még nem ismeri a blog facebook oldalát ezen a linken elérheti és likeolhatja is: https://www.facebook.com/Tunderkert.viki?ref=hl

Aki szeretné támogatni, hogy minél többen érjék el a blogot, az ossza meg ezt a bejegyzést, vagy a facebook oldalunkat! Ezer hála és köszönet érte mindenkinek aki megteszi :)

Tovább haladva az időben, elérkeztünk a májushoz, és így az anyák napjához is. Anyák napjára édesanyámnak és nagymamámnak is egy-egy horgolt könyvjelzővel kedveskedtem. Édesanyám könyvjelzőjébe szívecskéket horgoltam, nagymamámét pedig kereszt alakúra horgoltam, hogy a templomba is magával tudja vinni. A minták egyszerűbbek, mint gondolnátok, feltöltöm őket a vállalkozókedvűeknek :)5_2.JPGszivkonyvjelzo.jpg
Ezt a mintát én szerkesztettem meg nektek, az eredetit nem találom. Lehet, hogy alakítani kell rajta egy kicsit de támpontnak jó. Természetesen a vízszintes csíkot láncszemekkel kezdjük és visszafordulva készítjük el rá a pálcákat. Egy fekete kocka a képen egy pálcát jelöl. Jó munkát! :)78-153-111-59-e57c3a2c99e187210f016ddd4ddf948c.gifMég május végén kaptam egy megrendelést, egy hímzett párnát és egy horgolt terítő szettet kellett elkészítenem. A párnával és a terítőkkel is találkozhattatok már itt a blogon, csak más színekben. Aki rendelte meg volt elégedve a munkámmal és most újból megkért, hogy készítsek el neki 1-2 dolgot, de annyira el vagyok havazva, hogy még belekezdeni sem volt időm. Szeretne egy kutyaruhát és egy tároló szettet, amik ha kész lesznek mindenképpen megmutatom nektek! Addig is nézzétek meg a párnát, alatta pedig a terítőket :)7_2.JPG6_2.JPGA kis tündérkének, akit az előző bejegyzésemben meg is mutattam nektek fel kellett javítanom a kis cipőcskét, ami még az apukájáé volt, hogy ezentúl ő is hordani tudja. Nem volt más dolgom, mint a kék szegélyt lebontani és rózsaszínnel újra horgolni és voilá!8_2.JPGUtolsó munkám, amit a mai bejegyzésemben szeretnék megmutatni nektek egy hímzett mobiltartó, amit a párom munkatársa rendelt tőlem az anyukájának. Farmer anyagra készült és begombolható, így a tetején van egy szegély a cipzáros megoldástól eltérően, amit én szegtem be lapos öltéssel, hogy ne bomolhasson le az anyag. A legnehezebb a szegély vonalának megtartása volt, mert a tok kiszabása után csináltam meg, holott ha előtte csinálom sokkal könnyebb dolgom lett volna. Nem baj, jó pap is holtig tanul, legközelebb biztos, hogy nem követem el ezt a hibát :)9_1.JPG Szép estét kívánok mindenkinek!

Üdv, Viki