Újra itt! :) Part 5.

Kedves Olvasóim!

Majdnem 1 hónapot késtem ezzel a bejegyzéssel, de elég hosszú volt az augusztus. Munkát kerestem, papírokat intéztem, nálam nyaralt az unokahúgom, Depresszió koncerten voltam, érkezett egy megrendelésem és egy terítő szettet is be akartam fejezni, hogy biztosan kitudjam riseltetni mire szeretném elajándékozni.

Előzőleg azt ígértem, hogy a legutóbb elkészült munkáimat mutatom be, ez így is lesz, de előbb hagy reklámozzam a blog Facebook oldalát egy kicsit, melyet az alábbi linken érhettek el:

https://www.facebook.com/Tunderkert.viki

Mivel nem foglalkoztam sem a bloggal sem az oldallal, ezért érthető módon, még mindig 'csak' 79-en kedvelik, de lesz ez  még így se :)

Szeretném még megmutatni a Depresszió frontemberével, Halász Ferivel készült közös képünket, melyet a kazincbarcikai Color Fesztivál keretein belül megtartott fergeteges koncertjük után készítettünk. Ez volt az első Depresszió koncertem, de remélem nem az utolsó hisz évek óta rajongok a zenekarért :) IMG_8233.JPG
Elsőként egy egyszerű újrahasznosítási tippet mutatok nektek, amit ti is megcsinálhattok egy üres gyümölcsleves/tejes doboz és némi maradék csomagolópapír birtokában, mégpedig egy tolltartót. Úgy szoktam csinálni, mivel már többet is készítettem, hogy méretre vágom a dobozt, általában egy éles késsel, de ha nektek ollóval könnyebb, azzal is lehet, aztán beragasztózom a doboz minden oldalát és belül is egy kicsit, hogy a papír, amit visszahajtok megtapadjon és már lehet is csomagolni. Mikor fent van a csomagoló még vonalzóval elszoktam igazítani, kisimítom, hogy véletlenül se legyen felgyűrődve vagy hólyagosodva a papír. Íme a végeredmény:17.JPGA következő képen egy ismerős párnát láthattok, mert már csináltam egyet ezzel a mintával, csak akkor laposöltéssel hímeztem ki, ezen pedig láncöltéssel van. Az előzőt a barátnőm születésnapjára készítettem, ezt pedig végül az egyik barátomnak ajándékoztam, szintén a születésnapjára. Természetesen mindketten nagyon örültek neki :) 18.JPGA varrás még nem nagyon megy, de próbálkozom, ennek eredménye egy mezből újrahasznosított textil szatyor lett, amit apukám azóta is imád magával hurcolni, amikor vásárolni megy, szóval lehet hogy nem profi munka, de a célnak tökéletesen megfelel. A varrása közben jöttem rá, hogy kötényt is tudok varrni, ugyanis mikor kész voltam az egyik oldallal, már a füle is rajta volt, azt hiszem azért hogy ne legyen útban a nyakamba akasztottam és egyszercsak megvilágosodtam. Azóta édesanyám meg is kért rá, hogy varrjak neki egy kötényt, még nem készültem el vele, de a következő bejegyzésben szerintem már meg fogom tudni mutatni hogyan sikerült.19.jpgA papírfonás az egyik  kedvenc újrahasznosítási módszerem, ezúttal egy asztali kis tálat vagy nem is tudom minek nevezzem, tárolót (?) készítettem a sajnos már csak volt munkatársam születésnapjára, mert az előző munkahelyemről elküldtek, de szerencsére most alakulóban van egy másik! Annyiban különbözik az előző ilyen munkáimtól, hogy ez most négyszögletes és az alja nem fonva van, hanem kartonalapot használtam, amit egy szép magenta színű csomagolóval vontam be. 20.jpg
Ezennel az Újra itt! sorozatom végére értem, remélem tetszettek nektek az egyes részek, sikerült ötleteket adnom, inspirációt egy-két dolog elkészítéséhez! :) A többi Újra itt részt a következő linkeken érhetitek el:

Újra itt! :) Part 1.
Újra itt! :) Part 2.
Újra itt! :) Part 3.
Újra itt! :) Part 4.

A következő bejegyzésemben (amit nem merek megígérni, hogy jövőhéten lesz, de igyekszem ^^) mutatok nektek általam készített táskát, mobiltartót, párnát és egy meglepetést is tartogatok hátra.

Jó olvasást és szép napot kívánok nektek!

Viki