Születésnap, karácsonyi ajándékok

Kedves látogatók!

Végre eljött a téli szünet, már csak 4 nap van karácsonyig és én minden munkával elkészültem, méghozzá időben! Időközben elmúltam ám 20 éves, már, elég vicces, egészen 20 napja :D Édesanyám  nagyon finom csokitortát sütött  nekem, sajnos nem készültek róla túl jó képek, de szeretném megmutatni nektek:

Visszatérve a karácsonyhoz, a barátom munkatársa megkért, hogy kössek 3 díszpárnát neki és 2 osztálytársam is megkért, hogy kössek nekik, az egyikük 3 pár kesztyűt, a másikuk pedig szintén egy párnát kért, amit karácsonykor szeretnének átadni szeretteiknek. Íme az elkészült munkák:

Kárómintás, nagy díszpárna, a szülőknek
Kötés közben rettenetes dolog történt, elfogyott az eredetileg kiválasztott pamut és a boltban sem volt már belőle, nem is rendelt nekem az eladó, mondván, hogy majd jövőre... szerencsére megoldottam a problémát egész könnyen, akiknek eddig mutattam észre sem vette a különbséget :D

Cica-Vettel-Red Bull mintás díszpárna, a testvérnek
Nem vagyok teljesen megelégedve a cicával, le kellett volna ülnöm és saját mintát rajzolni és nem egy újságból kinézni, hogy igazán szép legyen, de azért így sem lett olyan vészes, igaz? Csak én vagyok maximalista... :)

Videoton-os párna, a barátnak
Ezt a párnát már mutattam, az ismerősöm szeretné megviccelni vele a barátját és egyben kedveskedni is neki a kedvenc focicsapatának címerével. Nem volt nehéz megkötni, inkább a szavak hímzése jelentett gondot, elég sokáig elidőztem velük, de végül csak elkészült :)

Kesztyűk, a keresztgyerekeknek (Vivinek, Vikinek és Tominak)
Nem volt nehéz megkötni őket, de hagy hívjam fel a figyelmetek valamire, ha gyerek kesztyűt köttök (bár a felnőtt kesztyű is elég szűk...) sose varrjátok össze mielőtt rá nem hímzitek a mintát, amit szeretnétek, mert rémálom mire elkészül! Tapasztaltam az első párnál, aztán tanultam a  hibámból :D

"Szeretlek"-es párna, a barátnak
Egyszerű, semmi extra, piros színű, simán kötött párna, az elejére a "szeretlek" szó ráhímezve, 2 nap alatt készültem el vele :) 

Mindezek mellett a saját karácsonyi ajándékaimat is elkészítettem, de nem szeretnék idő előtt "lebukni", így ameddig át nem adom őket, addig nem teszek fel róluk képet, remélem megértitek :)

Nagyon várom már a karácsonyt, kíváncsi vagyok, hogy örömet szereznek e majd az ajándékaim és persze arra is kíváncsi vagyok, hogy én mit kapok ^^
Jó lesz együtt lenni a családdal és jó lesz már finom halászlével, süteménnyel jól lakva mesét nézni egész délután/este a karácsonyfa mellett és megpróbálni még magamba tömni 1 marék szaloncukrot, ami már sehogy sem kívánkozik lemenni :D
Szeretném, ha legalább arra a pár napra a hó is leesne , mert számomra úgy az igazi a karácsony, ha van hó :)

 

 

Békés, boldog és ajándékokban gazdag karácsonyt kívánok mindenkinek!

 

 

 

Karácsony után újra jelentkezem az ajándékok fényképeivel!

Üdv, Viki