Viki kézimunkái -> Tündérkert

Sziasztok!
Ígéretem szerint ma újra jelentkezem! Úgy gondoltam, hogy elmesélem, miért hagytam ki ilyen sok időt, miért változtattam meg a blog nevét és megmutatom az utóbbi hónapok alatt elkészült munkáimat, de úgy döntöttem, egyenlőre csak mesélek, a képekkel pedig jövőhéten érkezem, szóval akit csak az érdekel, még várnia  kell egy kicsit, bocsi :)
Szóval, miért is változtattam meg a blogom nevét?
Az első ok nagyon egyszerű, mégpedig az, hogy sokan félreértelmezték a blog tartalmát a nevéről ítélve és ezt a későbbiekben szeretném elkerülni :)
A második okot kicsit hosszadalmasabb kifejteni. Ebben a tanévben Marketing-és reklámügyintéző képzésen vettem részt a suliban, ahol érettségiztem. Év elején az első feladataink közt az szerepelt, hogy alapítsunk egy képzeletbeli céget, amivel aztán év közben különböző feladataink voltak, pl.: megtervezni a logóját, szlogenjét, szórólapokat készíteni, sőt egyszer egy kezdetleges reklámfilmet is kellett csinálni, majd ha lesz rá érdeklődés, mesélek a feladatokról részletesebben is ;)  Tehát az én képzeletbeli cégem a Tündérkert nevet kapta tőlem, egyrészt, mert tündér mániás vagyok, másrészt, mert a házi tündérekre szerettem volna vele asszociálni, hiszen, aki imád kötni, vagy egyéb, mi más lehetne mint egy házi tündér? :) A cég tevékenysége valamelyest kapcsolódott a blog témájához, mert azt találtam ki, hogy mindenféle kézimunka kelléket (tűk, pamutok, stb.) fogok forgalmazni, továbbá kézzel készített kollekciókat (ruha, lakástextil, játékok, stb.), előnyomott terítőket, faliképeket (bármilyen hímzésfajtához) és könyveket is a témában, sőt még egy olyan extra szolgáltatásom is volt, hogy hetente egy délután szakkört tartottam azoknak, akik szeretnének megismerkedni valamelyik technikával. Jó kis elképzelés nem? :) Talán egyszer valóra válthatom, addig is a Tündérkert itt él tovább, hiszen úgy gondolom, megfelelő neve lesz a blogomnak is ezentúl :)
De hogy ne csak a hosszú mondatok  tömkelegén kelljen keresztülrágnotok magatokat, megmutatom nektek eme képzeletbeli cég logóját és az általam legjobbnak vélt órai munkámat, amit az évben készítettem, remélem tetszeni fog.
A cég logója, névvel és szlogennel (szerettem volna a blognál is alkalmazni a logót, de nem tudom hogy kell, ha valaki tudna segíteni, nagyon szépen megköszönném! annyit sikerült megoldanom hogy a profilképemként mindenki a logót fogja látni, de az úgy nem az igazi :/ )
Szerintem a legjobb munkám, a karácsonyi szórólapom, jó képeket találtam hozzá és az akciókat is jól kitaláltam úgy gondolom :)
Csillapítva azok kíváncsiságát, akiket érdekel miért nem jelentkeztem, a legfőbb indok az volt, hogy a karácsony előtti hajrá után kicsit pihentetni akartam a kötést, aztán itt volt még a szakképzés is meg az, hogy elszomorított, hogy én ugyan a statisztikában látom, hogy azért van olvasója a blognak, mások mégsem látják, mert nem igazán van látszata. De semmi baj, hiszen még eléggé gyerekcipőben jár a blog, nem is várhatnék többet, viszont a jövőben ezen változtatni szeretnék, remélem sikerülni is fog :)
Jövőhéten újra jelentkezem a képekkel, addig is minden jót nektek!
Üdv, Viki