Újra itt! :) Part 4.

Kedves Olvasóim!

Ezen a héten, 7-edikén volt a párom születésnapja, így legelőször azt szeretném megmutatni nektek, hogy  milyen "tortával" és ajándékokkal készültem neki!
A torta csokis pudingból, háztartási kekszből, meggyből és egy kevés mogyoróból állt. Először megcsináltam a pudingot, aztán a jénai alján szétoszlattam belőle egy keveset, arra került a keksz majd a meggy és így tovább amíg tartott a puding, a tetejét pedig megszórtam pirított mogyoróval. Tálaláskor frissen fújtunk rá tejszínhabot, mert nem akartam hogy összesen rajta, ha előre ráteszem. Kicsit maszatolós torta, de nagyon finom, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy próbálja ki! A legjobb az, hogy úgy variálhatod az alapanyagokat ahogy csak szeretnéd, tehát ha valaki a puncsos pudingot szereti, akkor olyannal készíti, ha valaki a meggy helyett inkább epret tenne bele, annak sincs semmi akadálya. Nem nagyon lehet elrontani :) IMG_7874.JPGAz egyik ajándék 95%-ban újrahasznosított füzet. A régi füzetekben megmaradt üres lapokat igazítottam össze és fűztem be. A borító egy nagyobb doboz bonbon kartonjából készült csak bevontam csomagolópapírral, belül pedig szépen megcsináltam a kasírozást is, bár az a képen nem fog látszani ^^ 
A borító mintáját egy képről próbáltam nagyjából átmásolni, amit a neten találtam. Teljes siker volt, hisz imád pókerezni :)IMG_7882.JPG A másik ajándék, az a tavaly kettőnkről készült közös kép végre bekeretezve! Tehát ez végül is a tavalyi ajándék továbbfejlesztve, amit egy kedves ismerősünk rajzolt :)IMG_7888.JPG
Pár szó a facebook oldalról: 4 fővel bővült a kedvelők száma, lassan, de biztosan elérem a következő célként kitűzött 100 kedvelőt, aztán jöhet a következő mérföldkő :) A héten újrahasznosítási tippeket osztottam/osztok meg az oldal követőivel, érdemes csatlakozni, ha te még csak a blogot látogatod  ;)
Az oldal címe: http://www.facebook.com/Tunderkert.viki

Tavaszi munkáim közt az első, egy hímzett pentagrammos párna volt, amit barátnőm születésnapjára készítettem, bár jóval később kapta meg, mert későn tudtam anyagot venni hozzá. Kartonból készítettem hozzá egy sablont, aztán 'csak' ki kellett hímeznem, de nem volt olyan egyszerű, mint gondoltam. Ahhoz hogy az átfedések jók legyenek ellenkező irányból kellett elkezdeni hímezni, mint ahogy a csillagot rajzoljuk, a körhöz pedig rengeteg segédvonalat rajzoltam az ívbe, anélkül nem is sikerült volna ilyen szépre:13.JPGA következő képen egy félkész párnahuzatot láthattok. Ez az első sárközi mintás hímzésem és, ha vannak köztetek gyakorlottabbak biztosan látják, hogy nem minden úgy van, ahogy lennie kell, de nincs hozzá segítségem, így úgy varrom, ahogy azt jónak látom :) Az biztos, hogy nagyon sok pamutot fogyasztanak el ezek a minták, mert nagyon sűrű mind. Azóta még mindig nem készültem el vele, pontosan a sűrűsége miatt ráuntam és félre tettem, de, ami késik az nem múlik, be fogom fejezni mindenképp :) 14.JPGMájus 5-én nagy dolog történt, a barátnőm és a párja örök hűséget fogadtak egymásnak! :) Ennek alkalmából varrtam nekik ezt a gyönyörű fekete-fehér goblent, ugyanúgy fekete kongré anyagra mint az előző bejegyzésben lévő goblent, tehát megint hard módban készült. A kép egy szerelmespárt ábrázol, szeretném azt hinni, hogy a szerelem városában, Párizsban, az a lámpaoszlop nagyon arra emlékeztet  :) Nagyon örültek az ajándéknak, ami  azóta már a nappalijukat ékesíti, de ezen a képen még nálam volt: 15.JPGNemcsak a goblen volt szép, hanem ők is, remélem nem fognak haragudni, hogy megosztom veletek ezt az esküvőjükön készült képet, amin sikerült elkapnom a pillanatot, és annyira aranyosak rajta, hogy hihetetlen :) orsiék.JPGA mai nap utolsó képén, azt láthatjátok, hogyan lehet egy kiürült samponos/tusfürdős/testápolós flakont feldobni és újrahasznosítani vázaként. Én egy éles késsel levágtam a tetejét, filcel felrajzoltam a mintát, amit kitaláltam rá, majd maradék körömlakkal szépen kifestettem. A végeredmény egy aranyos kis váza, aminek az aljába azért ajánlom, hogy tegyetek pár darab követ, hogy fel ne boruljon, ha kedvet kaptok hozzá és kipróbáljátok ezt az újrahasznosítási technikát :)16.JPG
Jövőhéten jelentkezem a legutóbb elkészült munkáimmal, addig is jó olvasást kívánok nektek és szép napot! :)


Viki