2016. január-február

Kedves Olvasóim!

A mai bejegyzést nem szánom túl hosszúnak, mert ahogy az előző bejegyzésben is írtam, pihenni szerettem volna egy kicsit és újult erővel hozzálátni a teendőimhez. Azért nem volt teljesen eredménytelen a pihenés,  sikerült 2 db gyerekjátékot, 2 féle dekorációt és 1 db játék maci ruhát is elkészítenem az elmúlt másfél hónapban néhány munkatársaim részére.

Az egyik játék egy maci, amit a karácsonyra kapott "Puha állatkák, babák (60 horgolt és kötött modell)" című könyv leírása alapján horgoltam maradék fonalakból. Aki kedvet kap hozzá hogy meghorgolja, annak segítségül mellékelek egy képet a könyv borítójáról is, amin nem mellékesen pontosan ez a maci látható! Szerintem aranyos lett, csak azt sajnálom, hogy nem tudtam pont olyan színeket használni, mint amilyet az eredetihez használtak.13.jpgb1024963.JPGA másik játék egy róka, amit az ezen a linken elérhető angol nyelvű leírás alapján készítettem el: https://nimoe.wordpress.com/2008/02/03/fox-amigurumi-pattern/. Ha valaki szeretné megkapni a magyar fordítást szívesen megosztom a blog facebook oldalán (https://www.facebook.com/Tunderkert.viki), csak kérnetek kell! A rókával együtt fényképeztem le az egyik dekorációt is, ami akár játék is lehetne, de munkatársam az autóját szeretné feldobni vele, illetve velük, mert egy fehér és egy fekete kötött cicáról van szó. A cicák a fentebb említett könyv egyik mintája alapján készültek. Annyit mindhárom apróságról elmondhatok, hogy amilyen kicsik, olyan nehéz volt őket összeállítani, de végül sikerült, győztem! Nagyon várom, hogy átadhassam őket a leendő gazdiknak és lássam mennyire tetszik nekik :) 15_4.JPGA másik dekoráció egy tucat pillangó, amivel munkatársam a kislányai szobáját szeretné egy kicsit tavasziasabb hangulatúvá varázsolni. A mintára az Ötlet Sziget Kreatív facebook oldalán keresztül találtam rá. Nagyon sok jó ötletet találhattok rajta, így csak ajánlani tudom, hogy a következő link segítségével kövessétek ti is: https://www.facebook.com/OtletSzigetKreativ. A minta forrása azonban egy másik linken érhető el:http://www.fabartdiy.com/diy-3d-crochet-butterfly. Ha megnyitottátok remélem nem kaptatok szívrohamot a kanji betűktől! Elsőre ijesztő lehet, de hála a szemléletes tutorialnak és az ismeretlen betűk közt fellelhető számoknak, egész jól ki lehet bogozni mikor mit kell csinálni. Akinek nincs kedve rejtjeleket megfejteni, ezt a mintát is megosztom magyarul a blog facebook oldalán, ha kéritek. A díszítés még nincs kész, de szeretném megmutatni nektek hova kerülnek a pillangók, így a jelenlegi állapotról töltök fel egy képet :) 12746175_514752222037268_1103735525_n.jpgA maci ruhát Dörmicinek készítettem, mert van ám neve is! Körben horgoltam a ruhát, egy kis részen szaporítás nélkül, majd a szoknyarészhez arányosan bővítettem a pálcákat és hogy igazán csinos legyen egy masnit is horgoltam mellé. A masnihoz egész egyszerűen egy téglalapot horgoltam amit középen összehúztam és tádám! A szett akkora sikert aratott, hogy a maciról egész képsorozat készült, sőt, egy munkatársam kisírta, hogy neki is csináljak egy masnit és azzal a hajában akart lefényképezkedni Dörmicivel. És persze ki vagyok én hogy ellent mondjak?! Meg is mutatom, milyen képek születtek az akkor már igencsak pihent agyunknak hála, bár szerintem azért aranyosak :) 12722110_1173979875976343_1520556176_n.jpg12695918_1173980002642997_1509406637_n.jpg12713928_1173980055976325_1075688839_n.jpg12695979_1173979725976358_327415657_n.jpgVégezetül pótolni szeretném az előző bejegyzésben említett minion figurákról a képet, amit akkor még nem tudtam feltölteni. Nem lettek tökéletesek, ez tény, de minta hiányában azt hiszem egész elfogadható lett az eredmény :) 16.jpgA húsvéti nyereményjátékhoz is készülnek már az ajándéktárgyak, de nem szeretném őket megmutatni, csak akkor, amikor elindítom a játékot, hogy meglepetés legyen.

Remélem tetszett a bejegyzés, további szép napot kívánok nektek!

Viki