Hírek

Kedves Olvasóim!

Ma csak néhány hírrel szeretnék szolgálni nektek, technikai gondok miatt képeket nem tudok feltölteni egy ideig...egész pontosan addig ameddig lusta vagyok elemet venni a fényképezőgépembe :D De itt és most megígérem nektek, hogy a következő bejegyzésben már hozom az elmaradt képeket :)
A napokban gazdára talált a babatakaró, ezúton szeretném tájékoztatni az esetleges érdeklődőket, hogy már nincs meg, de ha valakinek nagyon tetszik, írjon az email címemre (mistycangel@citromail.hu) és elkészítem természetesen egy kis egyeztetés után!
Továbbá a sapkát is megkapta a megrendelője, nagyon tetszett neki, aminek örömére még 3 párnát is rendelt tőlem, amikről amint tudok mutatok képet is, de még amúgy is csak az első felénél  járok, nem maradtok le sokról :)
Anyukám volt babát látogatni múlt héten, az ajándékot amit vitt én kötöttem meg, egy csíkos kisnadrágot, természetesen erről is fogok feltölteni képet és próbálok majd a babáról is szerezni képet amin a nadrágban van!
Tegnap készültem el egy kendővel, amit magamnak szánok a hideg téli sétákra, hogy ne fázzon a torkom ^^ Készül a kicsinyített verziója is (remélem elég lesz hozzá a  pamut ami maradt...), amit a kislányos anyukák figyelmébe szeretnék ajánlani, mert gyerek méret lesz és rózsaszínes árnyalatú, de majd úgy is teszek fel róla képet, ha sikeresen elkészül és  megnézhetitek :)
Sajnálom, hogy képekkel nem szolgálhattam most, de majd legközelebb, ahogy ígértem!

 

Üdv, Viki