Mamusz, sapka, baba ágy, rajz

Kedves Olvasóim!

Az utóbbi bejegyzésemben azt ígértem, hogy a tavaly ősszel készült munkáimat fogom legközelebb bemutatni.

Mielőtt belevágnék a témába, ha van még aki nem ismeri a blog facebook oldalát, az az alábbi linken elérheti és likeolhatja is:
https://www.facebook.com/Tunderkert.viki?ref=hl

Aki szeretné támogatni, hogy minél többen érjék el a blogot, az ossza meg ezt a bejegyzést, vagy a facebook oldalunkat! Ezer hála és köszönet érte mindenkinek aki megteszi :)

Barátom egyik munkatársa lassan törzsmegrendelőmmé fog avanzsálni annyi mindent csináltam már neki és még talonban van 1-2 dolog jelenleg is, amit szeretne, ha elkészítenék, de egyenlőre be vagyok táblázva és nem tudom elvállalni. Ősszel egy szép mamuszt készíthettem el neki egy sorozatból, amit az iCreativeIdeas oldalon találtam:
http://www.icreativeideas.com/6-stylish-knitted-and-crochet-slipper-boots-free-patterns/.
Aki megnyitja a linket, az a rózsaszínnel hasonlítsa majd össze az enyémet, ugyanis az alapján horgoltam, csak más színekkel.16_2.JPGA mamusz után ráértem egy kicsit, és azt terveztem, hogy horgolok sok kicsi virágot, amikből egy sálat fogok összevarrni, de ez a kezdeményezés hamar kudarcba fulladt. Nem rendelkezem a hozzá szükséges türelemmel és attól is féltem, hogy nem lesz hosszúéletű a sok varrás miatt. Valahogy így nézett volna ki a sál, ha elkészül:17_1_1.JPGA virágok később díszek lettek, mint láthatjátok ezen a recemintával készült sapkán is, amit az egyik ismerősöm kislányának horgoltam:17.jpgŐszi újrahasznosítási projektem egy babaágy volt, ami egy üres cipős dobozból (alap) és egy hangfalszett csomagolásának az eleméből (ágyneműtartó) készült némi csomagolópapírral bevonva. A barátnőm húga nagyon örült neki :)18_2.JPGAnyukám munkatársának ikrei vannak, egy lány és egy fiú, nekik pedig van egy nővérük. Korábban már írtam róluk két cikkben is: Baba látogatás, horgolt párnahuzat...   és Elmaradt képek
A kisfiúnak készített kígyó miatt, mint kiderült, állandó vita volt a gyerekek között, akkora sikert aratott, így megkért az anyukájuk, hogy csináljak még kettőt, hogy mindenkinek legyen egy. Szerencsére pont akkor ment tönkre egy harisnyám, amiből egy kigyó párt készítettem, és csak annyi dolgom volt, hogy átadjam őket :) 20.JPGEmlegettem már, hogy szoktam rajzolgatni, és ha utolérem magam, akkor már tényleg írok egy külön cikket a rajzaimról is, de most megmutatom nektek ezt a kis firkálmányt, vagyis doodle-t, amit egy youtube videó inspirált, de nem tudom már mellékelni, mert nem mentettem el. Lehet firkálni csúnyán, és lehet firkálni úgy is, hogy valami szép alakul ki belőle a végén. Füzet és könyvborítónak nagyon tetszenek az ilyen minták és nektek? 21.JPGVégezetül egy általam készített kép, ami a tűpárnámról készült miután megtámadtam egy darab fonallal. Eredmény: I love handwork fotó :)19.JPG