Még élek :)

Sziasztok!
Sajnálom, hogy már egy ideje nem adtam hírt magamról, de nem nagyon megy egyszerre annyi dolgot csinálni, amennyit én általában szeretnék... Szerencsére kitört az őszi szünet, tudok egy  kicsit pihenni és néhány lemaradást is betudok hozni, mint például, tudok blogot írni és feltölteni a képeket amiket múltkort megígértem! :)

Volt tehát egy párna, amit az ismerősöm megrendelésére készítek. Ne lepődjetek meg a hátoldalán, önszántamból nem vetemednék rá hogy ilyeneket írjak egy díszpárnára, de ahogy a jó eladók is mondják "a vevő szava szent", tehát én is megcsinálom úgy, ahogy kérték :D
Volt egy babanadrág is, amit anyukámnak kötöttem, hogy vigye magával ajándékba, ha megy babát látogatni. Nagyon örültek a nacinak, de most csak olyan képet tudok feltenni róla amit én csináltam itthon:
És volt egy kendő, amit magamnak készítettem, de azóta elkészült a kicsinyített verziója is, ha szeretnétek, hogy a Ti  kislányotoké legyen, írjatok a mistycangel@citromail.hu címemre!
Természetesen elkészült a sál is, amit már az előző bejegyzésekben láthattatok, sajnos jelenleg jobb minőségű képet nem tudok mutatni róla, mert odaadtam az egyik ismerősömnek, amikor még nem vettem elemet a fényképezőgépembe és a telefonom ennyire volt képes...

A legújabb szerzeményem pedig, egy nagyobbacska nagyikocka, már annyira szerettem volna megtanulni ezt a mintát, és most végre sikerült! Ráadásul olyan egyszerű mint az 1x1, nem értem eddig, hogy nem sikerülhetett megcsinálni... talán azok miatt a buta, elírt minták miatt amiket találtam, de  hála a barkafonal blogjának (http://www.barkafonal.hu/shop/blog/horgolosuli-lecke4/) már nem fog nehézséget jelenteni elkészíteni bármit ilyen mintából/mintával :)
Mára ennyivel szolgálhatok, legközelebb hozok képet a teljesen kész Videoton-os párnáról és addigra már készülőfélben lesz a következő párna is, ami Red bull-os lesz.  Másra is készülök még, de az az ügy egyenlőre még Top Secret,  ha aktuális lesz, beavatlak titeket is a részletekbe és mutatok képeket! :P
Most pedig jó éjt kívánok mindenkinek és  nagyon szépen köszönöm hogy olvastok! (Ha lehet annyit viszont kérnék, hogy néha kommenteljetek is, maradjon nyoma, hogy itt jártatok! Kösziiii!!!! ^^)

Viki