Elkészült kötöttek

Ebben a bejegyzésben az elkészült kötött munkáimat szeretném bemutatni, de a most készülőek is megtekinthetők lesznek, csak azokról még nem tudok jelenleg képet mutatni! A közel jövőben ezt a hiányosságot pótolni fogom! Eddigi munkáim jórészt innen-onnan kapott maradékokból készültek, ezért patchworknek nevezhető is van közöttük, ahogy azt majd látni is fogjátok. Büszke vagyok magamra, hogy ilyen szép dolgokat csináltam maradékból, hogy sikerült hasznosítanom a mások által kidobásra szánt pamutokat amik így megmenekültek, és nem a szemét közt végezték. Szeretem azt hinni, hogy ezzel hozzájárultam én is egy kicsit a környezetvédelemhez :)

Most pedig lássuk eddigi kötött munkáim, melyekről előbb írni szeretnék kicsit, lentebb pedig megtekinthetitek a róluk készült képeket is!

Játékok: télen úgy döntöttem megtanulok játékokat kötni, ennek a folyamatnak az eredménye Hüvelyk Matyi, Cirmos, K' és K" lett. Hüvelyk Matyi mindaddig egy névtelen baba volt, aki a polcomon hevert, ameddig a szomszéd kislánynak meg nem tetszett és nem adott neki egy egész hozzáillő nevet és be nem fogadta játékai körébe. Cirmos volt a legelső játék amit kötöttem, nem is lett túl tökéletes, főleg a tömést oldhattam volna meg jobban, de nekem örök emlék fog maradni, jelezni fogja, hogy valami újba és jóba kezdtem, amit szeretnék folytatni minél tovább :) K' és K" egy aranyszínű és egy kék kígyócska, mindkettőjük ajándékként készült, sajnos K'-t még nem sikerült eljuttatni a gazdájához, de K" már nagyon jól érzi magát új otthonában!

Hüvelyk Matyi, a baba
Cirmos, a cica (az arca még nincs teljesen kész, de a lényeg így is látszik )
Két kicsi kígyócskám, K' és K"

Díszpárnák:
régi barátság fűz hozzájuk, mert számomra a legkönnyebben megköthető dolgok közé tartoznak. Készítettem már ajándékba, megrendelésre és magamnak is. Vannak köztük olyan különleges formájúak mint pl: csillag, szív és olyan szín/minta kombinációsak, melyek teljes mértékben az én ötleteim. Jelenleg is készülőben van kettő, de róluk később szeretnék írni.

Csillag alakú díszpárna, ajándék, ami még szintén nem jutott el a gazdájához :/
Kockás díszpárna, melyet a barátomnak készítettem 2 és fél éves fordulónkra. Nagyon örült , hogy egy ilyen különleges párnával leptem meg és azóta is az ágyán díszeleg  :)
Kockás-csíkos díszpárna, az első általam készített párna, kb. 2 éve díszíti a szobám :)
Kockás-csíkos díszpárna , az első megrendelésre készített párnám (!)
Szív alakú díszpárna, ajándékként kötöttem egy kedves ismerősömnek, akitől rengeteg segítséget kapok varrás terén és így szerettem volna meghálálni  neki :)
Ruhák: nagyon féltem belekezdeni ruhák kötésébe, mert nem bírtam volna ki, ha egy kis hibát is ejtek és le kell bontanom a majdnem kész pulóvert, de meglepően jól sikerült  az eddig elkészült két sál (most csak az egyikről tudok képet mutatni és egy kesztyűről egyeltalán nem tudok, de pótolni fogom! ),  egy mellény és egy pulóver

Mellény, nem tudom kinek mit mond, a szivességnet kifejezés, de ezt a mellényt, egy ottani kérésre kötöttem. Nem kértem érte pénzt és a posta költséget is én álltam és nagyon örültem, amikor a kisfiú anyukája, akinek küldtem megírta nekem, hogy  jó a mellény mérete és a mintája is nagyon tetszik neki is és a fiának is, aki le sem akarta venni miután megkapta :) Nem nagyon szeretném reklámozni a szivességnetet most, pedig megérdemelné, hogy minél többen ismerjék...de egy linket azért szeretnék megosztani veletek, amin elérhetitek az oldalt és tájékozódhattok róla miről is szól : http://szivesseg.net/isten-hozott
Rojtos sál, ajándékként készült, de még várat az átadása egy őszi/téli találkozásig, akkor szeretném átadni mikor aktuális lesz :)
Pulóver, magamtól, magamnak, ajándék nekem! Rettentő nagy fába vágtam a fejszém, hiszen fogalmam sem volt róla hogyan kell megkötni egy pulóvert, és nem is ilyet akartam kötni, de végül ez lett a végeredmény. Amit kinéztem egy norvég mintás pulóver volt, de mikor megláttam, hogy a mintát ráhímezni kell és nem úgy készül hogy váltogatom a pamutot, akkor letettem róla és csak a pulóver méreteit tartottam meg. Végül a mintája egy általam kreált fantázia minta lett ami káró mintának próbál látszani. Télen nagyon szép meleg pulóver lesz annak ellenére is,  hogy nem ilyennek indult :)
Kész kötött munkáim sora itt véget ér,  de más technikával készült munkáim feltöltésével szeretném folytatni a blogot legközelebb, amikor időm engedi!

Jó éjt kívánok mindenkinek!

Üdv: Viki