Elkészült gobleneim

Sajnos nem tudtam hamarabb írni, pedig szerettem volna, de nem volt időm az  utóbbi napokban, mert egy párnát el kellett készítenem és festés is volt nálunk, szóval nem unatkoztam :) 
Ma szeretném megmutatni milyen szép gobleneket varrtam ki régebben, sajnos mostanában nem volt rá pénzem, hogy megvegyem a hozzávalókat. Ha lehetőségem lesz rá mindenképpen szeretnék  még goblenezni,  mert nagyon szépek és elég könnyű varrni is őket szerintem.
Goblent varrni egyébként még a nagymamám tanított meg és hímezni is, kötni és horgolni az anyukám tanított,  a varrás alapjait pedig attól a mamámtól tanultam, akitől sajnos a nehezebb praktikákat már nem tanulhatom meg soha többet, pedig jó lenne...
 

A gobleneim tehát sorrendben a következők volnának:

Macis,  ez volt a legelső amit varrtam, ahhoz képest szépen sikerült, bár az előre elkészített mintás gobleneket tény hogy könnyű kivarrni :) Ha saját mintát próbálunk kivitelezni az már sokkal nehezebb mert számolni kell a szemeket, tudom, mert próbáltam azt is, de még várja hogy befejezzem egyszer...
Kutyás, kb. kétszer akkora mint a macis és kicsit nehezebb is volt varrni a színátmenetek miatt, de viszonylag hamar elkészültem vele és azóta is hűen őrzi a szobám :)

Párnák és játékok, itt is megnehezítette a dolgom 1-2  színátmenet, de nagyon szép, aranyos kép lett, megérte a munkát :)

Csendélet, hónapokig varrtam, mert unalmas volt egyik virág után a másikat varrni és a hátteret is úgy tűnt hogy már sosem fogom befejezni,  de végül mégiscsak  elkészült én pedig rájöttem hogy van kép amit ettől is tovább tart elkészíteni, mégpedig az ezután következő.

Nő cicával, tavaly fejeztem be, nagyjából egy év alatt készült el, többször el kellett mennem pamut utánpótlást venni, mert amiről azt hittük elég lesz, nem lett elég és többször félre is tettem, főleg amikor már csak a háttér hiányzott, rettentő  unalmas sokat varrni egy színnel. Anyukámnak adtam ajándékba, amikor hazahoztuk a keretezőtől, mert már van egy goblene amit a nagymamám varrt ki és egy nő van rajta, gondoltam jó páros lesz együtt a két kép  :)